torstai 26. kesäkuuta 2014

Summer 2014

En oo kyl ehtiny tänne kirjottaan hetkeen, ku oon ollu koko aja jossain menossa jossain.. Oon tavannu kavereita kaupungis tai ollu veljen kaa kotona ja tehty jotai kahestaa.
--
I haven't written here for a while because I've been all the time somewher. In city meeting my friends or just in home doing something with my brother.




Oon tututstunu kevään aikana uusiin tyyppeihin yksiin uusiin kavereihin yhen kaverin kautta, joka oli mulle aluksi tuttu. Oon ollu niitten kaa aika paljo yhteydes tän kuun aikana ja oltu aikalailla paljo hengattu yhessä. Vaikka me ollaan aina jonkun kotona pelaamas korttii tai vaan syömässä (eli tehdään aikalailla samoja asioita), mulla on ollu iha kivaa! :)
--
On this spring I've met new peoples with a common friend who was first "what's up" - friend to me. I've been with them pretty much on this mouth and we've been just hanging out with them. We are always on someones house cooking or playing card (so the same things pretty much always), I had pretty much good time!




Juhannuksen olin ihan kotona, ku ei ollu mökki-fiilistä. Oli muutenki kylmää, nii ei huvittanu olla kauheesti ulkona. Olin kumminki ekan Juhannuspäivistä ihan kotona, seuraavana päivänä tapasin pari kaverii. Kaupunki oli ihan tyhjä, eikä siä ollu mitää tekemistä, mutta silti oltiin siä ja istuttii keskustassa. 
--
Midsummer Days I was at home because I didn't have feeling to go cottage. Weather was pretty cold so for that I didn't want to go out. The first day of Midsummer Day I was at home just chilling and the second day I was with my two friends. City was empty and everything were closed, so we just sat at center.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti